Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is de natuurlijke vijand van de vos in nederland?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mens

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

De mens. Een slang of everzwijn roofvogels dit geld alleen als ze pup zijn. En bepaalde ziekte
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Normaal gesproken de wolf en de lynx, maar die komen niet echt meer voor in Nederland. Met uitzondering dan van die ene wolf die ergens in ons land rondhuppelt nu. En verder dus alleen de mens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist, het zou gewaardeerd worden om een motivatie te horen bij de minnetjes. Mocht mijn antwoord niet voldoen volgens sommige mensen wil ik graag in de toekomst mijn manier van antwoord geven verbeteren door middel van positieve feedback. Danku. Ohja en ook bedankt voor de duimpjes omhoog, maar eerlijk gezegd geef ik daar nooit zo heel veel om, alleen ik vraag me wèl altijd af wat ik dan verkeerd doe als er een duimpje naar beneden staat..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Right, natuurlijk, en als ik er wat van zeg krijg ik nog een minnetje. Zitten hier mensen echt op goeievraag.nl specifiek om mensen te irriteren met minnetjes?
Geen. Hieronder kun je er wat over lezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de mens met zijn vossen jacht
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De auto is ook wel een groot probleem voor de vos. Er worden er genoeg dood gereden helaas.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing