Kan een schuin zolderraam breken door regen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een snertweer he.

Antwoorden (5)

Uh nee,het is dubbelglas en is oersterk.
Ik heb ze ook,ze heten Velux ramen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee
Zouden ze anders toegepast worden als dat wel zo zou zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze kunnen uiteraard wel breken maar niet door regen. Regen glijd onmiddellijk naar het laagste punt van het raam aangezien het schuin staat en glijd dus van het raam af. Stel dat het breekt door water dan is dit omdat er INEENS kilo of 20 in een geconcentreerde vorm op je raam valt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een schuinen ? ? ? Nee dan valt het regen er toch weer vanaf ? .. En ze zijn bijna net zo stevig als daken :)

Ze kunnen wel breken door overdreven kou !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door de regen; weinig kans, voor hagel; oppassen