Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een manier om je 6e zintuig te trainen?

Dus dingen waarnemen die andere mensen niet kunnen waarnemen.
Is dit te leren of moet je er aanleg voor hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
637

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Het schijnt te leren te zijn. Ik heb het zelf geprobeerd en het is mij in ieder geval nog nooit gelukt. Er zijn voldoende boeken en online tutorials over.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leren luisteren naar jezelf is nodig om je intuïtie, je zesde zintuig, te kunnen ontwikkelen.
Heb even snel op google gekeken, maar zo heb ik het ook altijd 'geleerd'. Je eigen intuïtie niet negeren. Je ingevingen kunnen echt correct zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zesde zintuig, ervaar ik steeds als een gave. Het is er ineens op een juiste tijd, het is ook 9 van de 10 keer positief en goed. Maar het stimuleren, trainen, zoals bijv. je geheugen, nee ik zou niet weten hoe dat moet. Ik hou het op een persoonlijke gave die je dus ongevraagd krijgt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed, na training kun jij dingen zien, die anderen niet zien. En dan?
Je ziet kabouters lopen, heksen op een bezem door de lucht schieten. Ben je dan blij?
Waarom wil je zo nodig speciaal zijn? Wees blij met wie je bent en wat je kan. Ook 'normale' mensen kunnen bijzondere dingen doen, als bergen beklimmen of bij schaken clubkampioen worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding