Is er een manier om je 6e zintuig te trainen?

Dus dingen waarnemen die andere mensen niet kunnen waarnemen.
Is dit te leren of moet je er aanleg voor hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Het schijnt te leren te zijn. Ik heb het zelf geprobeerd en het is mij in ieder geval nog nooit gelukt. Er zijn voldoende boeken en online tutorials over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leren luisteren naar jezelf is nodig om je intuïtie, je zesde zintuig, te kunnen ontwikkelen.
Heb even snel op google gekeken, maar zo heb ik het ook altijd 'geleerd'. Je eigen intuïtie niet negeren. Je ingevingen kunnen echt correct zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zesde zintuig, ervaar ik steeds als een gave. Het is er ineens op een juiste tijd, het is ook 9 van de 10 keer positief en goed. Maar het stimuleren, trainen, zoals bijv. je geheugen, nee ik zou niet weten hoe dat moet. Ik hou het op een persoonlijke gave die je dus ongevraagd krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed, na training kun jij dingen zien, die anderen niet zien. En dan?
Je ziet kabouters lopen, heksen op een bezem door de lucht schieten. Ben je dan blij?
Waarom wil je zo nodig speciaal zijn? Wees blij met wie je bent en wat je kan. Ook 'normale' mensen kunnen bijzondere dingen doen, als bergen beklimmen of bij schaken clubkampioen worden.