Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

verschillen in de cd ?

Zijn er eigenlijk verschillen met de cd’ s van nu en de eerste cd’s. Wat grote betreft of beter of of of ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
810

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wat grootte betreft in ieder geval niet. Ik heb nog cd's uit het begintijdperk en die zijn even groot. In het begin waren veel cd's wel overgenomen van lp's en die kwaliteit was niet beter dan de kwaliteit van de cd. De cd's die direct waren opgenomen met digitale apparatuur waren veel beter. Je had AAD, ADD en DDD. (A=analoog en D=digitaal). Ik weet niet meer het verschil tussen AAD en ADD, maar DDD was vanad het begin digitaal opgenomen en dus de beste kwaliteit.
Afgezien van eventueel verbeterde opname-apparatuur is er ook wat kwaliteit betreft niet zo heel veel veranderd volgens mij, het principe is nog steeds hetzelfde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee. Op één CD-ROM kan tot 650 MB gegevens geplaatst worden.Dat was toen en nu nog steeds.

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er kan meer data op. Verder kunnen er nu beveiligingen op gezet worden etc. Ook kun je er nu meerdere malen overheen opnemen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt toch steeds langer video opnemen op dvd's?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding