Dit schijnt niemand te weten:
Beide landen beschikken ook over kernwapens. Het is niet bekend hoeveel kernwapens de landen hebben, maar het is wel zeker dat beide landen tot de kleine groep van landen behoren die kernwapens bezitten horen. De kernwapens worden vooral gebruikt om te laten zien hoe sterk de landen zijn, en om het andere land bang te maken.
fremar
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er wordt geschat dat India 80-100 heeft . Pakistan heeft 100-110. Pakistan heeft het over het hele land verspreid zodat het niet in handen valt van terroristen. INdia weet ik niet