ik heb op google maps gekeken en het was ongeveer 20 minuten lopen. In tottaal is het 1600 meter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan loop je wel via een omweg ;-) Als voetganger heb je niet zoveel last van al dat eenrichtingsverkeer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar google maps zijn wel satellietfoto's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En omdat het satellietfoto's zijn wil je een extra ererondje maken als je ergens heen gaat? ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan heb ik hem toch een ere-route gemaakt voor een erereondje of ben ik dan gek?
10-15 minuten; het is nog geen kilometer lopen.