Kan rooklucht nog na 6 maanden niet roken uit je porieen komen?

Mijn vriend heeft nu al 6 maanden helemaal niet gerookt maar soms ruikt hij toch nog naar rook en we kunnen maar niet vinden waar dat door komt. Iemand een idee?

Toegevoegd na 1 dag:
Hij hoeft niet stiekem te roken, want van mij mag hij gewoon roken, als hij wil. :P

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij liegt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien een keertje douchen, dat mag wel na 6 maanden ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien gebruikt ie shampoo met tabak?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij geen nicotinevervangende middelen meer gebruikt (pleisters, kauwgom of tabletten) dan is de enige mogelijkheid dat hij nog steeds stiekem rookt of in rokerige ruimtes is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
xD hahahaha lache :P lees die bananen en jack reactie nu pas lol!!

Het beste antwoord

Dat kan komen door twee dingen:
- Hij is niet gestopt en rookt stiekem toch zonder dat jij het ziet.
- Hij staat vaak bij rokende mensen in de buurt, bijv. bij collega's die in de pauze aan het roken zijn.

Na 6 maanden gestopt te zijn met roken kun je echt niet meer naar rook ruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je vriend niet meer rookt is de enige verklaring dat hij in een ruimte is geweest waarin wordt gerookt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dat kan niet...
aan je huid ruik je of dat je rookt of ergens komt waar gerookt word..
wij roken ook al maanden niet meer, en onze huid ruikt schoon...