heeft iemand ervaringen met nachtslank?

dat wordt tegenwoordig verkocht door een willekeurige drogist en zou dikke mensen helpen bij het afvallen (hoeven ze dan echt alleen maar te slapen??)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Als iets te mooi klinkt om waar te zijn, dan is het ook niet waar.

Wat wel waar schijnt te zijn is dat je dik wordt door te weinig te slapen, dus ja, als je maar lang genoeg slaapt.

Er werkt weinig zo goed als gewoon een gezonder voedingspatroon in combinatie met beweging!
Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad het beste blijft altijd gezonder leven in combinatie met voldoende beweging! Als een product zich bewezen heeft op een grote schaal dan pas zou het door drogisterijen met een speciale keurmerk verkocht mogen worden. Nu worden mensen gewoon gelicht waar ze bij staan!

Andere antwoorden (3)

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik kan je wel zeggen dat als er een wondermiddel zou zijn er geen dikke mensen meer waren. Geloof er dus maar niks van.

Het enige dat helpt is je eetpatroon veranderen en meer bewegen.
Ik moet zeggen dat ik weet dat dat moeilijk is, ik weeg zelf ook veel te veel en krijg het er niet af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe meer je slaapt, des te minder tijd heb je om te eten, dus wat dat betreft zou het kunnen! Verder.... pure nonsense!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben geen dieet goeroe maar onderstaand "product" doet toch best wel wat. Voordat de lekkere ijsblokjes er waren dronk ik het als vloeistof (=afschuwelijk), maar raar maar waar ik was af van de avond vreterijen zoals pinda's chips en zo; ik at gewoon 'savonds een maaltijd en ging niet meer rond 10, 11 uur de kasten langs.
Jammer dat de EU het niet heeft toegelaten, Amerika wel en het is ook gewoon veilig. Maar mensen die zeggen dat het niet helpt (er zijn nog zo veel dikke Amerikanen): dit produkt is net een week online en alle andere hoodia verliest dus zijn P57 effect bij verwarming-droging, P57 doet z'n werk echt wel als het maar in bevroren toestand wordt gemaakt en bewaard.