Is er nu eindelijk een product in de winkel met lotuseffect waarmee ik mijn ramen en tegels kan behandelen? En misschien ook de binnenmuren?

Lotusan verf is er voor de buitenmuren, maar in het tv programma dat ik ooit zag, was er ook een spray waarmee een papieren zakdoek waterafstotend werd.
Met zo'n product zou ik bijv. de autostoel bekleding kunnen behandelen of de vloerbedekking van de trap.
Ik heb een open keuken en vettigheid slaat toch neer op muren ed. Wat zou het mooi zijn als ook de muren zo'n lotus coating zouden hebben. Ik vind op internet alleen maar producten voor autoruiten, voor de buitenkant, waarom niet voor de binnenzijde van de ramen....?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat voor de buitenkant en/of bij autoruiten werkt, werkt ook op tegels en binnenramen... Een glazenwasser gaf me de tip (dak)ramen goed schoon te maken met een oplossing van ammonia + allesreiniger en evt. kookplaatkrabber voor het hardnekkige vuil. Daarna een autospray met lotus effect gebruiken en dan heeft men min. 1 jaar schone ramen...

Dat werkt dus ook binnen.