hoe kan het dat sommige mensen gevoeilig zijn voor pepperspray

wij zijn vandaag gepepperd maar de mensen voor mij werden meteen gedesorienteerd. snot uit de neuzen enzo.
maar toen ik besprayed werd en mijn ogen open deed voelde ik wel brandig en mn ogen gingen weer dicht maar het was niet echt een verlammend gevoel en toen was het even 5 minuutjes uitspoelen en het was voor bij.

Dus hoe kan het dat sommige mensen er gevoelig voor zijn en andere niet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
je bent aspirant?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben een mar 3
maar het was vrijwillig ja
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
wat is mar 3?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
marechaussee der derde klasse

Het beste antwoord

Een kwart van de mensen is
immuun voor pepperspray:
Ze voelen het wel, maar kunnen
gewoon blijven kijken en dus vechten.
Waar die resistentie precies
vandaan komt, is niet bekend.
Maar vanaf je jeugd erg gekruid
eten schijnt te helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gevoelige ogen