Het ISS en de Space Shuttle hebben speciale bodybags aan boord. Als een astronaut tijdens een missie overlijdt, dan wordt zijn/haar lichaam terug naar aarde vervoerd.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet in de apollo 13
Als ze je lichaam niet kunnen vinden, dan wordt je of uitelkaar gerukt of verbrandt door bijv. de zon of platgedrukt als een stofdeeltje.