In welk land kom je in theorie uit,als je in Nl een loodrecht gat naar beneden graaft ?

of stroomt nederland dan vol met oceaanwater ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Je komt dan recht in de zee uit (onderste gele punaise)
De Chatham Eilanden zijn het dichtste op zo'n 750 a 1000 km naar het Noordwesten (bovenste gele punaise)
De Chatham eilanden horen bij Nieuw Zeeland
Maar dat graven is virtueel he..... de diepste put ooi t geboord is ongeveer 11 km diep , dan heb je nog zo'n 10.000 km te graven door temperaturen van boven de 6000°C
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Australië/Nieuw-Zeeland
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een tool voor, waarmee je op iedere plek op aarde een gat kunt graven.
13 jaar geleden
Je komt uit rechts-onder Nieuw-Zeeland
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nederland zal in ieder geval niet vollopen met oceaanwater, omdat het water van de andere kant toch niet verder komt als het gat in Nederland.
Heel even dacht ik zelfs dat het niet verder komt als het middelpunt van de aarde, maar de druk van al het water aan de andere kant zal het water duwen tot aan Nederland, maar niet verder.