Iemand heeft al een internet test genoemd. Deze zijn niet erg betrouwbaar, geven wel een indicatie.
Wil je echt weten wat je IQ is dan zul je naar een specialistisch test bureau moeten gaan voor een test.
De standaard tests bij die bureau's meten overigens ook niet correct bij zeer hoge iq's...ze geven mestal wel aan bij die tests binnen welke grenzen ze geldig zijn. Kom je er buiten dan is dus een 2e test nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Door de IQ test te doen:
http://www.testmijniq.nl/nl/index.php

Succes ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Officieel zou je dan een iq test moeten volgen.
Maar die zeggen mij helemaal niks.
Als jij gewoon met iedereen over van alles en nog wat normaal kunt praten dan heb je al een aardig goed iq.
ik ken mensen die een heel hoog iq hebben en nog geen fietsenband kunnen plakken.
Als de band van hun auto onderweg lek gaat dan rijden ze gewoon door.
Ze merken het niet eens.
Nee ,een hoog iq zegt niet alles.