Hoe kan het als je rijd in de sneeuw dat het op je afkomt, maar aan de andere kant van de weg ook? Het is niet zo dat het achter je valt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

het valt wel achter je maar dan rijd jij al weer een stuk verder...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt alsof het op je afkomt omdat het erg langzaam naar beneden valt en jij jezelf snel verplaatst met je auto. Dan lijkt het alsof het op je afkomt terwijl jij eigenlijk op de sneeuw afkomt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het flink sneeuwt is het vaak vrijwel windstil en de sneeuw dwarrelt naar beneden.
Als je loopt of fietst ga je dan veel sneller dan de sneeuw en jij botst tegen de sneeuw in plaats van andersom.
Je wordt dan ook alleen van voren wit en het maakt niet uit welke kant je op gaat; pas als je lang stil blijft staan kan je ook aan de achterkant wit worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke en toepasselijke vraag op dit moment, met een hele witte wereld als je naar buiten kijkt.

Die sneeuw valt gewoon naar beneden. Als je loopt valt het op je. Oomdat je niet snel gaat. Als je fietst valt het wat schuiner op je. Daar gaat het wat harder. Rijd je in de auto dan jaagt het aan de voorkant op je af. Dat komt pmdat jij dan de snelste bent van de twee.