Is het geslacht van invloed op het geheugen?

Toegevoegd na 3 minuten:
Zijn vrouwen bijvoorbeeld beter in het spelen van memorie, of juist mannen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

een man is beter in kaartlezen, maar kan de pindakaas niet vinden als die gewoon in de kast staat, maar met een andere kleur deksel. vrouwen letten meer op details, mannen op het grote geheel.
dus onthouden ze dingen ook anders. Maar dat is niet beter of minder maar anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

nee hoor... iedereen moet het geheugen ontwikkelen, dus man en vrouw zijn daar gelijk in
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een geheugen als een ijzeren pot is alleen voor sommige vrouwen weggelegd, dus ja.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
moeilijke vraag , want als vrouwen zo een ijzersterk geheugen hebben , waarom kunnen ze dan nooit herinneren welke afslag ik ook er weer af moest .......
(geintje)
nee het is waar , vooral met verjaardagen , geboortedatums en eigenlijk alle zon en feestdagen die mannen altijd vergeten.

en als je vreemd gaat , vergeet ze het niet alleen nooit meer , maar ze zorgt er dan zelfs voor dat JIJ het ook nooit meer zal vergeten .
zo goed zijn ze.