Welke activiteit gebeurde er in Gomorra?

In de stad die in een adem met Gomorra werd genoemd (Sodom) gebeurde sodomie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Uitgaande van de wijsheid op Urban Dictionary, handelingen waarvan de beschrijving genoeg is om dit antwoord te laten verwijderen.

Daarom alleen linkjes. Take your pick:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Homoseksuele handelingen, die niet mochten.

Kijk eens in de link voor meer info.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij lees WiKi sterk selectief. Het bovenstaande zijn jouw woorden, niets meer en niets minder. Alles wat geen kinderen opleverden was in die tijd van onderbevolking verboden. Ook masturberen. Bovendien is het geheel verzonnen door een aantal geloofsfanaten, die in het verwoesten van steden het werk van de goede god zagen. Ter lering en afschrikking en ter onderdrukking van het gemene volk.
de vraag is natuurlijk eerst, hebben Sodom en Gomorra echt bestaan? ik denk van niet.
De uitdrukking leven als in Sodom en Gomorra is wel van het bijbelse verhaal afkomstig en staat voor een slecht en losbandig leven op alle gebied, maar met name op het gebied van seksuele uitspattingen.
Sodom is ook de naamgever aan aan het engelse woord sodomise, maar zover mij bekend was er geen onderscheid en waren de beide steden op alle gebied even slecht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige mensen verwarren dit begrip met homosexualiteir, maar dat is onjuist. Het is meer anale penetratie, wat velen preferen boven een condoom of pil.