Waarom val ik onder de personen die niet kan fronzen met een wenkbrauw en niet haar oren kan wiebelen?

Het niet kunnen bewegen van mijn oren daar kan ik prima mee leven maar een wenkbrauw omhoog doen vind ik altijd heel indrukwekkend staan. Kun je het trainen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Cryofiel
13 jaar geleden
Wil je nu fronzen of wil je nu je wenkbrauw omhoog trekken? Kun je het ene wel en het andere niet? Of kun je het allebei niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
soms zijn er vragen waarvan je denkt dat je zelf had gesteld... en dit is er een. +1

Het beste antwoord

Je kunt het trainen. Je moet heel vaak heel veel gekke bekken trekken om alle spieren in je gezicht die je normaal gesproken nooit gebruikt, sterker te maken en te gaan voelen. Dat is leuk om te doen en je wordt er blij van. Je loopt er wel bij als een malloot.

Het trainen is géén garantie dat het gaat lukken. Ik heb als kind net zolang getraind tot ik m'n oren flink kon bewegen, maar één wenkbrauw optrekken is me nooit gelukt.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar ik vraag mij nog steeds af of het niet iets met de evolutie heeft te maken, vooral dan het oren kunnen bewegen. Misschien dat er bij sommigen bepaalde oorspieren ontbreken? Ik kan trainen wat ik wil, er gebeurt niks. Hoe kan ik iets aansturen wat er niet is? De wenkbrauwen zie ik wel zitten, dat wel.

Andere antwoorden (2)

Aanleg, DNA, erfelijkheid.....

Net zoals dat sommige mensen wel hun tong kunnen krullen en anderen weer niet.

Dat kun je niet trainen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die tong kun je trainen hoor, opvouwen in de breedte en in de lengte kan wel degelijk.
ik dacht dat oren wiebelen alleen bij mannen kon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor.., ik kan het ook. En de laatste x dat het controleerde was ik toch nog echt van het vrouwelijke geslacht. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
foutje... dat ik het controleerde...
Kimath
13 jaar geleden
Ik kan mijn oren wiebelen, fronzen en 1 wenkbrauw optrekken, en ik ben een vrouw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
echt? Dat hebben ze mij wijs gemaakt. ik kan de wenkbrauwen wel, maar oren niet...ben ook een vrouw...die je blijkbaar vanalles wijs kan maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan ook prima orenwiebelen en ben toch echt 'n vrouw!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IK ben een vrouw en ik kan het niet, een groot gemis hoor, dames! (Nou alleen dat van de wenkbrauw dan.)