Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als je hoogtevrees hebt, heb je daar dan ook last van als je vanuit de ruimte naar de aarde kijkt?

Toegevoegd na 6 minuten:
ze zijn tegenwoordig bezig om vluchten uit te voeren waar burgers de kans krijgen om even met een vliegtuig in de ruimte te zijn.
dus als je hoogtevrees hebt, heb je dan ook nog hoogtevrees?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
801

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee,om hoogtevrees te krijgen moet je op een of andere manier contact met de aarde hebben, al is het met je kleine teen. Als je vanuit de ruimte naar de aarde kijkt heb je geen contact en dus geen hoogtevrees. Als je op een koord zou gaan dansen wel want dan ben je nog verbonden met de aarde, als je gaat parachute springen heb je er weer geen last van.

Tenminste, bovenstaande heb ik mij ooit laten vertellen, heb zelf geen hoogtevrees dus het ook nooit kunnen uitproberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee. Hoogtevrees heb je als je naar beneden kijkt en je bang bent om te vallen.

Dus als je bijvoorbeeld op de maan zou staan, op een keukentrapje, en je kijkt naar beneden...
Als je er naar de aarde zou kijken, kijk je omhoog...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas heb ik geen ervaring. Maar ik denk van niet. Je moet het zo zien: Krijg je hoogtevrees als je naar de maan kijkt?? Als dat niet zo is, weet je het antwoord.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de ruimte heb je eerder ruimtevrees en ben je hooguit bang niet meer op de aarde te komen, terwijl je bij hoogtevrees eerder bang bent, naar beneden te vallen (voornamelijk omdat je referentiekader kleiner is). Iemand heeft op een toren (met bv doorzichtige traptreden) eerder hoogtevrees dan in een vliegtuig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding