Compacte en veelzijdige bookletmaker

De Océ 180 bookletmaker is een niet/vouwmodule waarmee snel en eenvoudig kwaliteitsboekjes kunnen worden geproduceerd. Compact en eenvoudig af te stellen. Deze bookletmaker is stil en veelzijdig. Omdat de bookletmaker in staat is een breed papiergewicht assortiment te verwerken, kunnen al uw boekjes voortreffelijk worden afgewerkt.

Geschikt voor boekjes van 8 tot 88 pagina's

Produceert keer op keer hoogwaardige boekjes
Twee nietkoppen met de mogelijkheid het nieten uit te schakelen
Optie Alleen vouwen voor afzonderlijke vellen
Volledige uitvoering met stapelmodule
Eenvoudig afstellen van het ene papierformaat op het andere
De flexibele bookletmaker

Het wisselen van papierformaat verloopt snel en makkelijk terwijl door mogelijkheden voor fijnregeling telkens weer professioneel uitziende boekjes worden geproduceerd. Met de ruime keuze aan nabewerkingsopties is deze bookletmaker de ideale compacte en eenvoudig af te stellen oplossing voor elke printomgeving.
fremar