Is dit echt of nep?

http://www.youtube.com/watch?v=bQxX6ZsTrDY

En als dit nou echt is hoe valt dit dan te verklaren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet niet of het zou kunnen, maar net als nierstenen, worden er misschien harde dingen gevormd in het lichaam die er uit komen via de traanbuis?
Het zou best echt kunnen zijn lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ziet er uit als nep. Het is ook niet duidelijk te zien, dat wat uit de ooghoek tevoorschijn, ook zo hard en massief is als later wordt getoond. Zachte materialen kunnen makkelijk achter de oogleden worden geduwd. denk bijv aan zachte contactlenzen, die opgevouwen er best indrukwekkend uitzien, maar totaal geen schade aanrichten, als ze daar worden verstopt, om vervolgens weer te voorschijn te toveren.
13 jaar geleden
ik denk nep

zal wel familie zijn van Uri Geller
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt me nep, eerst plastic en dan vervangen door glas/ kristal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is het net zo'n vader als bij die jongen die zogenaamd vast zat in die ballon. Die deed ook alles voor media aandacht.
En in het middenoosten zijn ze nogal wat gedisciplineerder in geloof. Dus als ze daarmee konden aantonen dat allah wonderen verricht...
Ik zou er niet gek van opkijken als het zo was.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel dus.. dat die steentjes er waarschijnlijk door die mensen zelf word ingestopt.
Oogwit raakt niet zo makkelijk beschadigd als men denkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
....Dus als ze daarmee konden aantonen dat allah wonderen verricht…
- ! wat bedoel je ermee?
dat allah geen wonderen vericht?!
de koran is op zich een grote wonder! maar ja dit weet je allemaal niet...
ik zou ook zo gezegd hebben moest ik niets weten van de islam. vraag je je niet af waarom zo veel mensen zich bekeren als ze de islam beter leren kennen? en nu volgen er zeker heel slechte commentaar na mijn reactie..?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is dit dan ook nep ? http://www.youtube.com/watch?v=Fhh9crU0Bhw&feature=related
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoeft niet boos te worden...
En trouwens, ik denk toch dat visioenen in een andere categorie vallen dan het halen van steentjes uit je ogen. En ik kies gewoon voor het meest logische antwoord, mits anders word bewezen. En bij het oogsteentjes 'wonder' kan gewoon worden gezegd dat die steentjes kunstmatig geplaatst kunnen worden.
Mensen zoeken verklaringen voor dingen die ze niet begrijpen. Jij doet dat met geloof. Maar dan moet je niet gek gaan doen als ik anders denk. En over het visioen wonder... zonder aanhalingstekens, want dat is voor mij toch onverklaarbaar, heb ik niks te zeggen.
Net zoals al die andere wonderfilmpjes over Allah op youtube: allemaal flauwekul.
Laat je toch niet in de maling nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
flauwekul..geef dan maar een bewijs !
Het is dikke onzin.Zo'n filmpje kan iedereen maken.Er is geen enkel bewijs van echtheid.