Wat gebeurt er met je als je langer dan een maand niet klaarkomt?

krijg je een verstopping van overtollige zaadcellen?
wordt je zo hitsig dat je vrijwel alles geil vind?
krijg je enorme buikpijn?

kortom, wat gebeurt er en is er een record of iets dergelijks?

Toegevoegd na 2 minuten:
ik bedoel voor de man.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.9K

Het beste antwoord

nee een record is er niet ,ook verstoppen de zaadcellen niet de zaadleiders ,de zaadcellen worden afgebroken en weer opgenomen in het lichaam ,ook word je niet zo hitsig dat je alles geil vind , eerder het tegendeel ,de behoefte aan sex neemt toe naarmate je het meer doet ,dit omdat het serotonine wat vrij komt bij een orgasme het pleziercentrum in de hersenen prikkelt en dat werkt min of meer verslavend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Er zijn veel vrouwen die nooit klaarkomen. Dus 't record is dan levenslang :).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zal best geiler worden, maar de zaadcellen worden afgebroken. Er zal dus geen explosie komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er gebeurt helemaal niets
je behoefte naar sex kan iets groter worden maar het niet is niet zo dat je kloten uit elkaar springen omdat ze zo vol zaad zitten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je gewoon doorwerken.......!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:-) +