Hoe reset ik op mijn Andromeda Vacuum XP autoclaaf een alarm. Ik heb alarm A001?

Ik heb een tweede hands autoclaaf gekocht van het merk Technogaz /Mediline. Het is een Andromeda Vacuum XP. Ik heb een proces afgebroken en kreeg alarm A001. Deze krijg ik niet gereset. Ik heb al op internet gekeken naar een gebruiksaanwijzing maar vind steeds net niet de goede. De autoclaaf is uit 2010.
Weet iemand hoe ik dit oplos of heeft iemand een copie van een manual.
Bedankt voor de hulp.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Techniek
2.8K

Antwoorden (1)

Om te resetten moet je drie bedieningsknoppen tegelijkertijd 10 seconden ingedrukt houden.
De knoppen hebben de volgende pictogrammen:
1) Cirkel met een vierkantje erin
2) Cirkel met een cirkeltje erin
3) Cirkel met een driehoek erin.