Worden flats nog steeds gebouwd met skeletten bouw?

In het begin van de 20e eeuw werden flats gebouwd door eerst het skelet te bouwen van beton en daar werd de rest omheen gebouwd of in gebouwd, gebeurd dit nog steeds of gebruiken we nu een andere methode?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Techniek
1.3K

Het beste antwoord

Zoiets hebben we ooit met de natuurkunde leraar besproken.
In de meeste gevallen is dit wel zo, maar of het dezelfde materialen zijn? Beton waarschijnlijk wel maar ook varianten hierop.
Kijk eens als ze en huis aan het bouwen zijn, of een flat, je werkt vanuit de basis naar perfectie, dus een skelet naar huid (om biologie er ook bij te betrekken)
zonder het skelet zal het niet blijven staan.

Dus ja, ik kan met zekerheid zeggen dat dit toch 9 van de 10 keer gebeurd (uitzonderingen daargelaten)