wat is de best verdiende bedrijf ter wereld?

Ik zou graag willen weten wat de best verdiende bedrijf ter wereld is ik zelf denk microsoft.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Techniek
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Microsoft zit lager dan Apple. Dat zul je waarschijnlijk niet willen horen, maar dat is toch zo. Op de eerste plaats een oliebedrijf en dan Apple
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Apple :)

Antwoorden (2)

Volgens de bovenste bron is Shell het grootste, en onder andere wikipedia heeft ook shell als bedrijf met de grootste omzet staan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gazprom had een winst van $ 44,460 miljard, microsoft "slechts" $ 23,150 miljard.

Tevens zijn er aardig wat oliemaatschappijen met meer dan $ 25 miljard winst
(BP, Shell, Chevron, Exxon Mobil)