Dat gaat gewoon machinaal, op dezelfde manier als met groter boutjes. Een stukje staaldraad wordt van een groef voorzien door de draad te draaien en met een beitel(tje) een groef erin te snijden.

Toegevoegd na 9 minuten:
Bijgaand een algemene video over het maken van bouten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt antwoorder, dit lijkt mij het meest logisch! Hoewel ik nog niet ben overtuigd..

Andere antwoorden (1)

Op dezelfde manier zoals ze het jou mogelijk maken om op internet te komen, dan heb je het niet over zichtbare schroefjes maar over miljoenen kleine dingetjes op een paar centimeter. Kleine schroefjes is ook massaproductie maar worden meestal gegoten of gemaakt met een robot, een mens kan wel de robot maken maar nooit zo precies werken als de robot de schroefjes maakt.