Zijn er vuurpijlen die letters en daardoor ook namen in de lucht kunnen schrijven?

Vuurpijl letter naam

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Techniek
2.8K

Antwoorden (3)

Vuurwerk zijn explosies.. En die zijn niet te controleren.
Dus letters lijkt me onmogelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat is onmogelijk, althans niet in de lucht, wel op een vaste stelling op de grond, daar kun je wel letters/ naam mee vormen dat enige tijd licht kan geven.Het gaat wel met laser.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat gaat niet lukken met kant-en-klare vuurpijlen.
dit kan alleen als het vuurwerk daartoe afgestemd is, en gepersonaliseerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan me idd voorstellen als je heeel veel geld hebt en elektronisch afsteekmechanismen gebruikt en ze zo kunt afstellen wanneer ze exact ontploffen dat het wel kan =P Ik zeg evenals Eleo geen nee ^^ Maar de gemiddelde consument zal het vandaag de dag niet even aan zijn vriend of vriendin kado kunnen doen x')