Waar/hoe kan ik mijn product laten verbeteren?

Ik ben al een tijdje bezig met het uitwerken van mijn idee en ik heb dan ook een prototype/proefschakeling gebouwd. Echter vind ik dat het prototype nog te groot is en het een klein/af product moet worden. Nu zoek ik een bedrijf/persoon/instantie die mij kan helpen met het verbeter van mijn prototype tot product. Iemand enig idee waar/hoe/wie dit voor me kan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Techniek
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
We weten niet om wat voor product het gaat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een technisch product

Antwoorden (2)

je zal een bedrijf moeten benaderen en jouw idee beknopt moeten toelichten, zonder HET idee, de essentie dus, te verraden en dan om hulp moeten vragen.

heb je bijvoorbeeld een idee op electronica gebied zal je philips moeten benaderen, heb je een betere versie pindakaas verzonnen, dan ga je naar unilever !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou je licht eens bij de Nederlandse Orde van Uitvinders kunnen opsteken (http://www.novu.nl/site/Home/tabid/36/Default.aspx). In Rotterdam zit ook een organisatie die uitvinders begeleidt: http://www.agentschapnl.nl/organisatie/divisies/divisie/NL%20Innovatie
Dat is een organisatie die uitvinders bijstaat.