Vaak zit er een metertje op, als het pijltje in het groene staat is het goed.
Die dingen zijn erg duurzaam als je ze niet gebruikt, 50 jaar is heel normaal.
Maar het nadeel van poederblussers is wel dat als je er eenmaal mee gespoten hebt de nozzle verstopt en dan is hij niet meer bruikbaar. Dus in 1x leegspuiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elk brandblusmiddel dient periodiek gecontroleerd te worden.
Wanneer die controle niet plaatsvind is een juiste werking in geval van een calamiteit niet gegarandeerd.
Na een geslaagde controle wordt een sticker op het apparaat geplakt wanneer de volgende controle plaats dient te vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En na een x aantal jaren moeten ze vervangen worden.
Regeltje van onze overheid.
Brengt geld in de kas.
terwijl ze nog jaren mee kunnen.
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eef, je bent de + vergeten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor,maar ik gaf eerst een reactie,en toen de plus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol!