Van welke materialen wordt een discotheek zowel buiten als binnen vooral gebouwd?

Ik moet een sectorwerkstuk maken, dit doen we over hoe een discotheek. Ik heb sector techniek en in mijn delen van het sectorwerkstuk vraag ik me af hoe een discotheek gebouwd wordt en van welke materialen het gebouwd wordt. Ik weet dus niet welke materialen er gebruikt worden bij het bouwen van een discotheek!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Techniek

Antwoorden (2)

Materialen die geluid goed kunnen absorberen zullen hierin een grote spelen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sowieso heel dij geïsoleerd tegen het geluid. Voor de rest zal het gebouwd zijn van kalkzandsteen blokken. Dat is een snel en goedkoop bouwmateriaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel dik*