Zijn forummers die hun eigen gezicht als avatar nemen, zelfverzekerder?

(Niet alleen op GV, maar ook andere forums.)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, Kweenie zal dat kunnen bevestigen.

Antwoorden (13)

Over het algemeen wel denk ik.
Persoonlijk ervaar ik mezelf niet zo zelfverzekerd, maar ik heb toch gewoon mijn eigen gezicht gekozen...

Toegevoegd op 18-05-2009 00:18:21
geintje...
nee, hieronder staat de echte kweenie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sexy hoor!(+1)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mmm... ik wordt helemaal verlegen....
AWM
14 jaar geleden
Welke van de twee?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan die laptop te zien, bent u nu 47.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
47? Age: it's a secret :)
Ik denk meer dat het heeft te maken met een aantal andere factoren. Zoals een gevoel van privacy en hoe jij jezelf aan "de gemeenschap" bekend wilt maken. Als je het geen toegevoegde waarde vind hebben om een foto van jezelf te laten zien waarom zou je dan? Ik denk dat misschien zelfverzekerdheid er een zeer klein aandeel in heeft. Maar zelfverzekerdheid bestaat op meer niveaus. Als je niet zelfverzekerd bent over je uiterlijk kan ik me voorstellen dat je geen foto van jezelf laat zien. Als je niet zelfverzekerd bent over je persoonlijkheid kan je best nog een foto van jezelf laten zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja op hellboundhackers & het surfnet blog van dc++
maar dat komt mede om dat ik daar ook admin ben (op de tweede dan)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben het eens met Anne. Of je je foto wilt laten zien moet iedereen zelf weten. Bovendien voegt het niets toe op dit forum. Bij schoolbank.nl, Hyves, en Linkedlin is het juist weer leuk als je er een foto van jezelf bijvoegd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ach weet je het maakt mij echt niet uit, op mijn eiegn forum heb ik gewoon een foto van mij. maar dit is net iets te ww. ik wil gewoon annoniem blijven, kom hier ook voor mijn rust.
x
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ww = wild west?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ww= world wide
Als mensen met eigen gezicht in de avatar de risico's van portret en naw op het net zetten overdacht hebben en dit doen zullen ze waarschijnlijk weinig onderwerpen bediscuseren welke tegen gangbare sociale standpunten ingaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
neen ,mms meer ingenomen met zichzelf ,maar geldt ook niet voor allen. kan ook een vorm van ijdelheid zijn of narcisme of gebrek aan inspiratie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ondanks dat ik mms niet zo snel kan vinden bij profielen krijg je voor het noemen van naam en nummer +1 kudo.
Nee hoor, ik ben zelfverzekerd genoeg, maar heb gewoon geen zin om een foto van mezelf erbij te zetten. En ik vind dit wel een leuke avatar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat deze mensen niet alleen van zichzelf denken dat ze zelfverzekerd zijn. Maar voor anderen ook egoïstisch en vaak onduidelijk zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die 上戸彩,

Was dat maar waar....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor en ze laten zichzelf meer zien... Door de antwoorden, maar ook door hun identiteit en hun foto...
Dit was ik een paar jaar terug... Was ik toen geen plaatje?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk eerder het omgekeerde. Als ze hun eigen foto gebruiken als avatar, zullen ze voorzichtiger worden in hun reacties. Ze zullen zich minder snel branden aan hete hangijzers.

Ik vind het toevoegen van een eigen foto geen toegevoegde waarde hebben. Ik vereenzelvig me liever met die kleine bokito: Ondeugend, ondernemend en af en toe een beetje onhandig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aya ... het is niet allen die feauteau, maar ook de loginnaam en de informatie die je prijs geeft. Als je al mijn antwoorden natrekt, kom je heel wat over me te weten. Eerder heb ik al gezegd dat mijn foto met drie klikken en wat getik op google wel te achterhalen is. So be it.

Ik ben meer bang voor het omgekeerde, dat mensen die iets van mij op bijv. Google zoeken hier op GV veel gaan vinden. Daarom heb ik mijn scherm-naam na een week ook ingekort, om te voorkomen dat ik all-over-google te zien ben. Op wikipedia heb ik dat ook al gedaan, om de zelfde reden.

Toegevoegd op 18-05-2009 22:29:11
Nee, niet per se. Ik ben ook zelfverzekerd, maar heb een andere avatar. Gewoon, voor de l0l.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helder... Maar wat is nu je antwoord op de vraag? ;)