Van een dwangmatige leugenaar weet je nooit of hij wel of niet liegt. Maar het ergste is dat deze persoon zelf op een gegeven moment ook niet meer weet wat waarheid is wat hij verteld en wat een leugen is. Ze kunnen nooit hetzelfde verhaal vertellen. Als ze vertellen over dezelfde gebeurtenis zal er altijd een deel verschillend en dus onwaar zijn. Dit zou ook het geval zijn bij Joran van der Sloot. Die steeds andere verhalen verteld over de verdwijning van Natalee Holoway.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Als het dwangmatig is dan lijkt het me dat hij ook daarover liegt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in dat geval spreekt hij de waarheid en is het dus geen dwangmatig leugenaar
lijkt me duidelijk toch dat een dwangmatig leugenaar liegt...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Antwoord is ja! Hij liegt of niet.... probeer iig geen conclusies te trekken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zal een dwangmatige leugenaar dit wel zeggen? want dan zegt hij de waarheid, maar dat kan hij niet? dus dat kan hij niet zeggen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het paradox van de leugenaar! Klassieker.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als je al weet dat het een dwangmatige leugenaar is dan is de vraag per definitie onnodig
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als je weet dat hij altijd liegt liegt hij deze keer ook.