Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op welke tijdstippen lunchen mensen op een kantoor?

Is er een overzicht met een verdeling van de tijdstippen waarop mensen gaan lunchen? Dit wil ik weten ivm het verzenden van een nieuwsbrief. Ik probeer het vaste tijdstip te verantwoorden bij de baas en een goede window te vinden

Het liefst toegespitst op mensen werkzaam in de IT-markt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.7K
ronron1212
13 jaar geleden
Je mag niet zomaar ongevraagd niets brieven meer verzenden naar bedrijven. Dus ik zou eerst maar eens goed kijken wat de voorwaarden zijn waaronder je nog wel mag verzenden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Ha, die Missha023;

Toen ik nog bij een groet automatiseerder werkte zat het grootste deel van de mensen tussen twaalf en half twee te bikken en was de kantine afgeladen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, ik snap geen hout van de motivatie van deze vraag. Misschien kun je daar nog iets over uitleggen. Ik heb wel werkervaring in de IT-sector, dus ook met lunchen in die branche. Ik heb het altijd verdomd om mijn lunch voor mijn computer weg te werken. Eten doe je in alle rust, met familie, goeie kennissen of collega's in een ruimte die daarvoor geschikt is. Een lunch gebruik je doorgaans tussen twaalf en twee uur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Functie afhankelijk.

Soms is het vast gezet zo circa tussen 12,00 en 14,00
Maar veel gaan lunchen als ze tijd hebben.
Ik eet wanneer het me uit komt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste mensen lunchen tussen 12.00 en 14.00 uur, een half uur tot een uur. Maar er zijn ook veel mensen die hun broodje achter de computer opeten en niet echt gaan lunchen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De It-ers die ik ken starten later dan de gemiddelde werknemer: 10:00 versus 8:30. Daar komt bij dat ze wat minder kantinerig zijn en hun lunch danwel pizza verorberen achter de pc onder het spelen van een spelletje Quake;)
Maar ja, de ene it-er is de andere niet. Als ik jouw opdracht moest vervullen zou ik met een deel van de doelgroep persoonlijk contact opbouwen. Dat heeft minstens drie voordelen ten opzichte van jouw methode:
1 Je leert je doelgroep kennen en je doelgroep leert jouw kennen: het is goed voor je netwerk.
2 Je leert niet alleen de lunchgewoonten kennen, maar ook in welke producten ze belang stellen en waar hun prioriteiten liggen.
3 It's fun!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons op kantoor moet je je lunch houden tussen 12.00 en 14.00 uur, de meeste mensen gaan om 12.00 uur of 12.30 uur (half uur pauze).

Ik snap de connectie met de nieuwsbrief niet helemaal, waar wil je de nieuwsbrief naar toe sturen? Mensen in je eigen bedrijf, een ander bedrijf?

Tijd van lunchpauze zegt niet zoveel, iedereen kijkt zijn/haar mail op een ander moment van de dag.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een nieuwsbrief voor iedereen die onze website bezoekt. Uit onderzoek is gebleken dat wanneer mensen klaar zijn met lunchen, het eerste wat ze doen is of op hun mobiel kijken of de emailbox even checken. Als er dan een nieuwsbrief klaar staat, dan is de kans groter dat ze die nog even meepikken dan wanneer ze druk aan het werk zijn en 'm dan ontvangen :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding