ja dat kan met deze link: http://www.meertens.knaw.nl/nfb/ kun je je achternaam invoeren en kijken waar hij allemaal voorkomt als het allemaal in een gebied is dan kun je ervan uit gaan dat het ook maar 1 familie is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik denk onze Koninklijke familie Van Oranje-Nassau..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij op het werk vertelde een jongen die alosery heet,iedereen is familie in Nederland met die naam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn achternaam heeft ook maar 1 familie. Dus het bestaat wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat bestaat.
Mijn ex en de kinderen hebben een achtenaam die verder niet voorkomt in Nederland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van assouw....mijn familie dus
stamt allemaal van dezelfde tuinman af van het koninklijk huis anno 812 als ik me niet vergis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
WELK koninklijk huis ins 812 ?
Want we hebben passinds 1772 een koning he ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wellicht is 1812 bedoeld. Type-foutje.
Nederland is een koninkrijk sinds 1815.
Van mijn familie hebben alleen ik en mijn broer en mijn vader mijn achternaam. En via telefoonboek en internet ook nooit andere mensen kunnen vinden in Nederland met dezelfde achternaam. Dus het lijkt erop dat wij de enige 3 zijn.