als je een bijstandsuitkering hebt mag je dan naar een andere gemeente vwrhuizen om je kansen op werk te vergroten?

ben van plan te verhuizen naar omgeving waar meer kans op werk is maar ga binnenkort van ww naar bijstand.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja hoor,dit moet je geheel zelf weten,hier heeft de SoZaWe niets mee te maken.

Toegevoegd na 19 minuten:
Ik moet er wel bij voegen dat je bijstandsuitkering stopt in de gemeente waar je nu woont,je zal dan in de gemeente waar je gaat wonen opnieuw bijstand aan moeten vragen.