Wat droom je?Kijk je misschien vaak naar zulke films of speel je vaal zulke games?Dan zou dat een verklaring zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het heeft waarschijnlijk te maken met dat je er iets over hebt gelezen, je hebt zon film gekeken of in iedergeval iets met science fiction. dromen is eigenlijk je hersenen die je belevenissen een plek geven en ze proberen te begrijpen. dit gebeurt vrij onbewust. daarom weet je vaak ook niet meer helemaal wat je hebt gedroomd..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen heeft de, maar jij kunt ze veel beter onthouden dan anderen... Maar iedereen heeft die, dat is de aard van dromen dat het science fiction is... En waarom is het dan zo? Simpel omdat dromen helemaal science-fiction is...

Als je droomt weet je niet dat je droomt, dus alles lijkt even echt...

Maar jij kunt dat veel beter herinneren, dat is het verschil met anderen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk ben je er veel mee bezig. Misschien ook onbewust.Of misschien speelt het onderwerp de laatste tijd veel af in je omgeving en ben je er toch onbewust mee bezig en kun je over dat onderwerp gaan dromen.