Hoe komt het dat een mens als hij geil staat dingen zou doen die hij anders niet doet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedoel je met 'geil staan' dat die mens zin heeft in sex? ken de uitdrukking niet....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, inderdaad, zin hebben in seKS.

Het beste antwoord

omdat hij dan gedreven wordt door primaire drijfveren, lusten, die veel sterker zijn dan het 'gezonde' verstand...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi antwoord+1

Andere antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon seks tout court, kan mij niet schelen wat je ervoor zou doen om dat te bereiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om toch een voorbeeld te geven, sperma slikken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat je boven jezelf stijgt en op de hoogste top komt
wat je met je lichaam kan bereiken en zodanig geil mag zijn dat alles mag .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn eigen sperm slikken wil ik so wie so niet en dat een vrouw aandoen nog minder
dat is net als met dronken zijn:het interreseerd je niet hoe je overkomt want je laat je gaan en je voeld je vrijer...en stouter....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je niet geil zou zijn, zou je er ook niet echt zin in hebben. Dus ook minder toelaten of zelf doen.
De geilheid versterk je des te meer door dat te doen wat je normaal niet zou doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een emotie en emoties laten je dingen doen die je anders niet doet... Als je boos bent, doe je dingen die je anders niet doet... Als je verdrietig bent, dan doe je dingen die je anders niet doet... Als je jaloers bent dan doe je dingen die je anders niet doet... Dat geld voor elke emotie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar je moet daar op een of andere manier met je ratio toch kunnen boven staan.
Ik kan boven al m'n gevoelens staan.
Gevoelens zijn trouwens wat anders dan emoties ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Emoties staan boven ratio... Je kunt zo boos worden dat je niet goed meer kunt denken hoor... Als er stront aan de knikker is, dan is het verstand pissen (Dat zei een plaatselijke wijze in ons dorp)
Als je 100% geil bent, staat je verstand op 0%.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je lang droog staat gaat die toestand vanzelf over in geil staan en dat is weer wat anders dan rood staan! Maar alle 3 zijn emoties en als je die niet de baas kunt ga je rare dingen doen.