Is de film/documentaire zeitgeist realistisch?

Toegevoegd na 16 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=4Z9WVZddH9w

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Ja, alleen word hier nog te weinig bekendheid aan gegeven.
Vandaar misschien ook jouw twijfel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Veel zeggen van niet: het zijn een stel rebellen die mensen tegen elkaar wil opzetten. Maar er zijn ook mensen die het geloven. Wat ik zelf geloof, is dat het meestal wel waar is, alleen wel uitgedikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het deel van religie word gezegd dat de geboorte van jezus astrologisch is en een kopie van andere goden uit de oudheid.Die interpretatie klopt,maar geeft geen volledig beeld van geloof.Maar dat is ook niet de insteek van de documentaire.Het 2e deel gaat over elf september,en dit klopt wel als een bus.Ze leggen aan de hand van eyewitness reports,natuurkundige wetten en bijv. ook de ''bewijzen'' van de amerikaanse regering mbt tot al-quada dat het hele verhaal zoals het overgrote deel van de westerse samenleving het kent niet klopt.
Ook word gezegd dat 9/11 gebruikt werd om de oorlog in irak te gaan beginnen.\

het 3e deel gaat over de money reserve van amerika en de rockefellers.Ook hier zit een kern van waarheid in.

Jammer genoeg word zeitgeist niet getoond bij most viewed van youtube of google video,terwijl zeitgeist wel al miljoenen keren bekeken is.Dit geeft aan dat sommige mensen liever niet hebben dat het overgrote deel van het publiek deze documentaire ziet.Het laat ook wel heel goed zien dat er flink wat mis is met de ''mainstream'' informatieverstrekking.

En het is moeilijk om te geloven ,anders had je deze vraag niet gesteld,maar de feiten die in zeitgeist getoond worden worden ook niet weerlegd door de regering.
Zeitgeist laat nog maar het topje zien van de corrupte ijsberg waar de westerse samenleving zich door laat leiden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De film is bekritiseerd om feitelijke onjuistheden, en om de kwaliteit van haar argumenten.

De artikelen staan genoemd in onderstaande link. Helaas zijn ze in het engels en in het duits want ze zijn wel informatief
amigo
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar draait deze film niet over.