De aarde zelf gaat nog wel een eindje mee ,het leven erop dat is een ander paar mouwen.De aarde zelf is ongeveer 4.5 miljard jaar geleden ontstaan. Over ruim vier miljard jaar zwelt de zon op tot een rode reus, waarbij de temperatuur op de Aarde oploopt tot 2000 K: de Aarde zal dan in essentie een bol vloeibare lava zijn geworden waarop leven onmogelijk is .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Die vraag kun je niet beantwoorden, aangezien we niet weten wanneer je niet weet waneer het einde van de aarde is. Mensen zeggen dat dat in 2012 is, maar in 1998 en nog vele andere keren zeiden ze dat ook. En we leven nog steeds (gelukkig).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom -??
Eind want de natuur wordt door ons verwaarloost
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dichter bij ontstaan. Onze zon is vrij jong en dus de planeten ook. De aarde zal ophouden te bestaan op het moment dat onze zon begint te groeien richting een reus...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dichter bij het einde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elke dag zijn we dichter bij het einde. Dat is zo, Wij verwaarlozen de aarde. Dat is verkeerd. Doe er wat aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe lang iets duurt wordt bepaald door het aantal nieuwe ervaringen dat we meemaken.
In het verleden hebben we al heel wat nieuwe ervaringen gehad en zo niet in de toekomst. Het einde is dus veel dichterbij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dichter bij het begin want ze verwachten dat over 7,6 miljard jaar de zon een rode reus zal worden, ECHTER er is blijkbaar nu ook een theorie dat de planeten nog slechts 40 miljoen jaar stabiel kunnen ronddraaien (en dan zitten we relatief dus veel dichter bij het einde)

zie in de link, ik vond het wel een erg interessant verhaal
amigo
13 jaar geleden
Ik denk het eind omdat jij en de andere mensen op de wereld (ik ook) de aarde verpesten