Je kunt met alles communiceren.
Alles wat jouw hersenen willen zien en geloven en beleven, dat geeft mogelijkheden tot communicatie.
Als je je er maar van bewust bent dat die communicatie met JOUzelf plaatsvindt en in JOUW hoofd gebeurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat het heel moeilijk te bewijzen is dat je het kunt. Ik denk dat sommige mensen HEEL gevoelig zijn voor signalen van anderen, en dat ze evt de aura kleuren van anderen kunnen "zien" (zo zou je het kunnen noemen of uitleggen). Bij veel mensen die er niet zo mee bezig zijn maar dit wel hebben gaat het dan onbewust en tot ieders verbazing stellen ze dan opeens de goede vraag of geven het goede antwoord op iets. De vraag is: wat ze deden om tot die goede vraag te komen is dat dan communicatie of waarneming???
amigo