Van wie is dat hoofd dat steeds opduikt als je iets in Wikipedia opzoekt. En waarom staat dat hoofd daar?

Toegevoegd na 4 dagen:
Inmiddels heb ik het ""klikwerk"gedaan. Het is een verzoek om geld. De stichter van Wikipedia stelt dat hij gratis deze encyclopedie heeft opgezet, met vrijwilligers werkt, en vraagt een bijdrage. Ik heb inmiddels 5 euro gestort. Daar kan ik geen buil aan vallen en het lijkt me een niet onaannemelijk verhaal.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan is je vraag opgelost?

Het beste antwoord

Het is jammer dat je niet even 10 seconden hebt genomen om dit zelf te zien.

Naast het hoofd staat heel duidelijk de tekst "Lees alstublieft mijn persoonlijke oproep!" - Jimmy Wales, oprichter van Wikipedia.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt, staat er heeeeel duidelijk!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de normale omgangs normen zijn weer ver te zoeken praten jullie ook zo onbeleefd in de buiten wereld?
Steenuiltje
13 jaar geleden
Laten we vooral elkaar normaal antwoord geven zonder allemaal verwijten en conclusies aub. Misschien heeft ze er over heen gelezen, kan toch ook?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
moetje wel een balk in je oog hebben wil je dat niet kunnen zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel er niks slechts mee. Het is een oproep om geld te doneren en dan is het jammer dat je het hele idee eromheen mist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En op jouw advies heb ik dus even geklikt, en het werd duidelijk!

Andere antwoorden (2)

Het is Jimmy Wales het is een zogenaamde reclame voor Wikipedia.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zal wel reclame zijn, ik zou zeggen klik erop en ervaar de magie.