Aan wie neemt jij graag voorbeeld?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Niet een bepaald persoon, maar iemand die eerlijk is, zeker van zichzelf, geniet van het leven en nog vele andere kwaliteiten bezit, die iedereen waardeert.

Niemand, mijn eigen levenservaringen zijn mijn eigen voorbeeld, kennis en groei. Wel zijn er mensen aan wie ik absoluut géén voorbeeld wil nemen.

mensen die iets al langer doen dan ik (wel mensen die geduldig zijn om het jou ook te leren) en die er ook echt goed in zijn (maakt me niet uit wat)

Ik blijf liever mezelf, dat is soms al moeilijk genoeg. En een voorbeeld aan een ander vind ik niet nodig. Een ander mag wel een voorbeeld aan mij nemen, als hij/zij daar interesse voor heeft, maar kan me dat niet voorstellen...:)))

Tony Parsons, Barry Long, Osho, Hans Laurentius, Drazen Zabek, Sri Ram, Ad Oostendorp, Gangaji, Isaac Shapiro, Dhiji Marianne van de Wetering, Susan Prajnaparamita, Maitreya Ishvara, Josje Joosten-Koning, Joanika Ring, Karl Renz, Byron Katie, Pari Laskaridis, Samarpan, Yod, Rebecca Rosing, Sri Vast, Bernie Prior, Michael Barnett, Vijay Shankar, Prajnaji, Chrisiane Beerlandt, Randolph, Lodewyk Kuijt, Dick Sinnige...

Mezelf. Ik neem niet zo graag een voorbeeld aan iemand anders dan voel ik niet mezelf. Dan weet je dat je iemand nadoet.

Nooit doen, blijf je zelf, daar heb je, je handen aan vol!

Wie spiegelde zich niet graag als jongeling in Ernesto Che Guevara, in Hemingway, in Winnetou, in Ivanhoe, in jan zonder Vrees????

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100