Niet een bepaald persoon, maar iemand die eerlijk is, zeker van zichzelf, geniet van het leven en nog vele andere kwaliteiten bezit, die iedereen waardeert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spiegelen is menselijk!

Andere antwoorden (8)

Niemand, mijn ervaringen bepalen wie ik ben. Het lijkt me uitzonderlijk sterk dat iemand deselfde ervaringen heeft gehad als ik, dus er is geen mal waar ik in wil passen. Bovendien wil ik zelf dingen ervaren om er zelf dingen van te leren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niemand, mijn eigen levenservaringen zijn mijn eigen voorbeeld, kennis en groei. Wel zijn er mensen aan wie ik absoluut géén voorbeeld wil nemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mensen die iets al langer doen dan ik (wel mensen die geduldig zijn om het jou ook te leren) en die er ook echt goed in zijn (maakt me niet uit wat)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik blijf liever mezelf, dat is soms al moeilijk genoeg. En een voorbeeld aan een ander vind ik niet nodig. Een ander mag wel een voorbeeld aan mij nemen, als hij/zij daar interesse voor heeft, maar kan me dat niet voorstellen...:)))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tony Parsons, Barry Long, Osho, Hans Laurentius, Drazen Zabek, Sri Ram, Ad Oostendorp, Gangaji, Isaac Shapiro, Dhiji Marianne van de Wetering, Susan Prajnaparamita, Maitreya Ishvara, Josje Joosten-Koning, Joanika Ring, Karl Renz, Byron Katie, Pari Laskaridis, Samarpan, Yod, Rebecca Rosing, Sri Vast, Bernie Prior, Michael Barnett, Vijay Shankar, Prajnaji, Chrisiane Beerlandt, Randolph, Lodewyk Kuijt, Dick Sinnige...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie mijn naam niet staan..( ? )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hey.. Tony Parsons! Heb ik toevallig net over geschreven bij Anne.. Weet jij waar ik dat boek Het open geheim vandaan kan halen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb dat wel als pdf
Mezelf. Ik neem niet zo graag een voorbeeld aan iemand anders dan voel ik niet mezelf. Dan weet je dat je iemand nadoet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nooit doen, blijf je zelf, daar heb je, je handen aan vol!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie spiegelde zich niet graag als jongeling in Ernesto Che Guevara, in Hemingway, in Winnetou, in Ivanhoe, in jan zonder Vrees????
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk ik ook. Het is idd de kunst om jezelf te blijven, maar jezelf spiegelen aan mensen die je bewondert is menselijk, volgens mij. Tenminste.. dat is neem ik aan wat je probeert te zeggen in je antwoord? Is altijd wat lastig als je je vraag beantwoord krijgt met eenvolgende vraag zoals je deed....