Wat is de reden dat een meisje waar ik verliefd op ben constant lelijke en verkeerde dingen over mij zit te vertellen die geen waar zijn?

We zijn nooit samen geweest maar hebben wel gekust en paar intieme momenten gehad. Daarna is alles slecht gaan verlopen. nochtans doe ik goed mijn best, maar ik zie af door het feit dat ze over mij een heel ander beeld creëert bij mensen die ik niet ken. Liefde is complex maar daar begrijp ik niets van.

Toegevoegd na 40 seconden:
Ze mijdt mij ook ten volle. maar als ik dan in haar buurt ben heb ik de indruk dat zij veel nerveuser is dan mij.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

De reden is dat ze zich met de situatie geen raad weet.

Maar als haar reactie op situaties waar ze zich geen raad mee weet is om valse dingen over jou te vertellen, is het misschien verstandig om haar te vergeten. Dat is namelijk niet zo'n aardige eigenschap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Misschien maakt ze zich zorgen over wat haar vriendinnen denken als ze de waarheid weten. Het is makkeljiker om jou zwart te maken, voor de waarheid naar buiten komt. Dan heeft ze nl al gezegd dat jij niet bent wie je lijkt, en hoeft ze alleen maar te zeggen: Zie je wel, wat een onzin allemaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de reden daarvoor is dat ze niet dezelfde gevoelens heeft voor jou dan jij voor haar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Duits spreekwoord zegt: "Was sich liebt, das neckt sich" Wat zoveel betekend als : "Wie van elkaar houden, die plagen elkaar"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De aanval is de beste verdediging lijkt hier op te gaan.
Ze wil waarschijnlijk geen relatie met jou en om dat te verkopen gaat ze je zwart maken bij anderen, om -als bij haar twijfels rijzen, e door haar vriendinnen weer op haar (zelfgecreëerde) spoor gezet wordt.
Sorry joh, dit wordt haar volgens mij niet........
Of je moet dol zijn op een haat -liefdeverhouding.
Aan je verhaal te lezen is dat niet het geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is maar 1 ding over te zeggen....
Ze is smoor op je!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn een aantal mogelijkheden denk ik. Of ze vind je leuk, maar weet ze zich er geen raad mee/ weet ze zich geen houding te geven. Of ze vind je leuk maar haar vriendinnen/haar ouders vinden jou niet leuk, daarom doet ze in het openbaar lelijk tegen je (dan zou ze als jullie met zijn tweeen zijn wel aardig doen). Of ze vind je niet leuk en probeert je dit duidelijk te maken.
Dat ze je echt actief mijd is niet een erg positief teken overigens...
Er is niet echt een eenduidig antwoord op te geven denk ik, jij kent de situatie zelf het beste. Probeer realistisch in te schatten waarom ze zo doet en hoe erg het is wat ze doen. En vooral wat het betekent voor HAAR wat ze doet.
Succes!