Hoe kun je walging overwinnen voor een collega?

Ik voerde een sollicitatiegesprek met iemand die gewoon zat te eten. Na appel en brood begon deze persoon aan zichzelf. Mijn maag draaide om.

Het is een leuke baan en een goe salaris, maar ik werd misselijk van deze persoon en vraag mij af hoe lang ik dit ga volhouden.... Tips?
p.s. Persoon begon uit de neus te eten.
p.p.s. Persoon zou leidinggevende worden. Gedrag werd vertoond in sollicitatiegesprek en collega's in spe gaven geen krimp. Hetgeen doet vermoeden dat dit 'normaal' is.
Het sollicitatiegesprek vond plaats via Zoom. Het gaat om een baan bij een universiteit.

2 jaar geleden
2.3K
Ritsuka
2 jaar geleden
"begon deze persoon aan zichzelf" hoe bedoel je dit? Nagels bijten?
Sowieso vind ik eten tijdens een sollicitatie gesprek niet netjes.
Amadea
2 jaar geleden
Vermoedelijk bedoelt mans dat hij eerst een sollicitatiegesprek had (voor wellicht een andere functie in het bedrijf waar hij nu al werkt) en daarna die leidinggevende persoon in de kantine zag.
tinus1969
2 jaar geleden
Hoe verl moet je daadwerkelijk met deze collga samenwerken?
Inekez1
2 jaar geleden
Misschien een vergezocht idee: zou het kunnen dat het in scene is gezet om te kijken hoe jij op die situatie reageert? Voor welke functie solliciteerde je? Zou je bijvoorbeeld in je toekomstige werk met klanten of cliënten te maken kunnen krijgen die onaangepast gedrag vertonen terwijl jij dan stoïcijns en professioneel moet blijven handelen?
Griffin
2 jaar geleden
Hoe verliep het handen schudden?

Antwoorden (1)

Zo lang de contacten met de collega beperkt blijven tot uitsluitend contacten via Zoom, dan zou ik me er niet al te druk over maken.
Zul je wel de collega in jouw fysieke nabijheid moeten gaan dulden, dan is er maar een oplossing: die baan niet aannemen. De walging valt niet te overwinnen.