Heeft er ooit iemand voor zichzelf kaarten van de tarot van Isis gelegd (psychekaarten) en wat geeft dit als resultaat ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

ja het is maar net wat je als resultaat krijgt en wat je er zelf over denkt en voelt ... maar of het werkelijk zo is dat is een tweede vraag:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja, dat hebben veel mensen gedaan.
Als je de kaarten heel goed schudt, krijg je steeds een ander resultaat.
14 jaar geleden
Ja, heb ik net nog 10 keer achter elkaar gedaan.

http://www.starmanproductions.nl/tarotvanisis/tarotvanisis.html

Met als resultaat: van sneeuwklokjes naar ondersteboven sloep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ongetwijfeld; het is een populair spelletje in bepaalde kringen. Wat je krijgt hangt helemaal af van je eigen fantasie . interpretatie. Er zijn wel wat richtlijnen en vage aanwijzingen, maar geen wetten van Meden en Perzen die altijd opgaan. Het is uiteindelijk maar een spelletje.

Toegevoegd na 4 minuten:
Goh ; trek ik twee keer de omgekeerde vierkanten .

"Deze kaart staat symbool voor misbruik, tegenwerking, tegenstand en onveiligheid. Koppig zet u door om uw doel te bereiken, mar ondervindt daarbij heel veel tegenstand. Uw tegenstanders lijken onverslaanbaar en erg sterk. Soms zullen ze de spot met u drijven en hun macht tegen u misbruiken. Soms zult u daadwerkelijk misbruikt worden omdat u te veel vertouwde op de ander. Soms zult ook u proberen uw positie te misbruiken om uw doel alsnog te bereiken. Een periode van veel brutaliteit, onrecht en onveiligheid.

Alles komt op zijn kop te staan en gooit alles dat u kent even totaal op zijn kop. Een periode van grote onveiligheid en vooroordelen. Trek u niet te veel aan van kritiek, het is bedoelt om u onderuit te halen. Wacht rustig af tot deze periode weer voorbij is en verspil geen energie aan dingen die het niet waard zijn "

Ja, het gevecht tegen dit soort praktijken op GV is wel eens een tegen windmolens. Geweldige kaart natuurlijk, als je niet in toeval gelooft. Doe ik helaas wel ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha ha: Wacht rustig af tot deze periode weer voorbij is en verspil geen energie aan dingen die het niet waard zijn.
Daar kan je het mee doen Marleen.
Ik wel, ik trek de vulkaan! Zou het dan toch nog goed komen met mijn bronzen medaille voor aardrijkskunde, terwijl iedereen zijn aardrijkskundige vragen in de verkeerde categorie blijft posten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben naar die site gegaan en heb "De beproeving" getrokken... hieronder de uitleg:

BEPROEVING - 12 ( DE GEHANGENE )

Deze kaart staat symbool voor belangeloosheid, toewijding, rust en bezinning.

U bent edelmoedig en onbaatzuchtig en zet zich vaak belangeloos in voor de goede zaak. Daarbij offert u zichzelf vaak helemaal op en heeft u een erg groot plichtsgevoel. U bent een ware apostel en filantroop en beschikt over een grote spirituele en profetische kracht.

Toch hoeft u maar weinig dank te verwachten, zoals u inmiddels al geleerd heeft. Maar al te vaak kreeg u stank voor dank en werd u afgeschilderd als slecht mens, terwijl u weet dat het juist tegenovergesteld is. Dat doet u soms zeer, maar u blijft vechten voor het goede en zet zich er ook nu weer belangeloos voor in. Probeer echter niet te strijden tegen mensen die anders over u denken of die u stank voor dank geven. Accepteer dat de dingen zoals ze soms zijn en richt u naar uw hogere zelf. Pas wel op voor mensen die op sluwe wijze misbruik van uw goedheid willen maken!

lijkt me een goede kaart ;)