Ik heb via een collega een lijst met patientkenmerken gehad. Hoe verwijs ik hier correct met APA?

Ik heb dus geen literatuur gebruikt, maar het is een overzicht van gegevens van een instelling.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik weet niet helemaal wat je juist bedoelt met geen literatuur maar wel een lijst met patiëntkenmerken. Maar ik zou de volgende pagina eens doorlezen. Dit is een document over de APA-normen 2010.

http://www.hubrussel.net/Pub/HUBrussel/HUBNET-PUBLIC-NL-(PUBLIC)/Bijlagen/Eindproef/Taal-en-letteren/Taal-en-letteren-APA-richtlijnen-voor-de-referentielijst.pdf

Het is wel een versie van 2010 maar de basisregels van APA zijn niet veranderd.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is dus heel de link die je moet kopiëren, niet enkel klikken op wat in het blauw staat, dan is de link blijkbaar niet volledig.

veel succes!