hoe kan ik mij volwassener gedragen?

Ik ben optimistisch ingesteld en ben meer van de daden, dan van het kritisch nadenken. Ik ben bijna altijd vrolijk en (glim)lach veel. Hierdoor lijk ik misschien jonger. Nu wil ik graag een relatie met een man van bijna 6 jaar ouder (26). Hoe kan ik voorkomen dat hij mij te jong vind? Hij is mijn collega en werk zeer nauw samen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een vriend van 16 jaar ouder (35 is hij) maar zitten wel op een lijn. Het volwassener gedragen gaat vanzelf en zoals al is aangegeven valt diegene wel op je spontaniteit.
Ritsuka
11 jaar geleden
Altijd vrolijk en veel lachen, niks aan veranderen. Blijf vooral zo heerlijk positief in het leven staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niks aan toe te voegen. Ik ben 20 en mijn vriend is 28. Ik ben me vanzelf volwassener gaan gedragen maar natuurlijk niet helemaal, want dat vind hij juist leuk aan me ! Je past je vanzelf aan, en als je elkaar leert kennen kom je er vaak achter dat het allemaal nog al meevalt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn vriend is ook 6 jaar ouder. Ik was 16 toen we iets met elkaar kregen.
ga jezelf niet niet anders gedragen. als hij je leuk vind vind hij je leuk.
ItisILeClerc
11 jaar geleden
'te jong' bestaat helemaal niet

Antwoorden (3)

Je wordt vanzelf volwassener, en misschien wordt/is hij wel verliefd op jouw spontaniteit, en die is dan ineens weg.
Je kunt je niet je hele leven anders gedragen dan je bent, vroeg of laat val je door de mand.
Oke je kunt wel proberen voor je ergens zomaar inspringt tot 10 te tellen, maar of dat echt helpt..
11 jaar geleden
Verliefd worden is een emotie, dat valt bijna niet te sturen, blijf wie en hoe je bent, zo vindt iemand je aantrekkelijk, of niet.
Maar dat is niet je vraag, dus een antwoord dan maar, luister naar een persoon en laat deze ook uitpraten, reageer niet op kritiek alsof je je aangevallen voelt, dat komt vaak onvolwassen over. Praat niet in kindertaal, bijv over papa en mama, maar over je vader en moeder, of je ouders. Neem je eigen beslissingen, durf daarbij ook nee te zeggen, of een vraag of stelling kritisch te benaderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Blijf dicht bij jezelf. Het heeft helemaal geen zin om je anders voor te doen dan je bent. Dat houd je echt niet lang vol. Ik heb zelf een relatie met een vrouw die 10 jaar jonger dan mij is. Ik zou het echt niet leuk vinden als zij zich net zo zou gaan gedragen als ik. Ze houd me juist jong! Als ik iemand wil die net zo 'volwassen' dan mij is, had ik wel een vrouw gekozen van m'n eigen leeftijd.
Veranderen voor iemand is echt geen goed idee!