Mijn vriendin ziet mensen die er niet zijn.

Wanneer ze wakker word, schrikt ze bijvoorbeeld omdat ze iemand vlak voor zich ziet die dan weer verdwijnt. Of ze doet een deur open en ziet dan iemand die weer verdwijnt. Of ze loopt de douche in en ziet dan een persoon die zichzelf opgehangen heeft. Dit gebeurt meestal in periode's wanneer ze erg gestresst is, of is geweest. Ze heeft in het verleden haar vader verloren op 11 jarige leeftijd. Ze heeft haar verdriet altijd opgekropt omdat haar moeder dat er niet bij kon hebben. Ze is ook gewend om gevoelens niet te vertellen en kropt dus ook alles op. Misschien heeft dit ermee te maken? Kan er helaas niks over vinden op internet. Het enige waar je op uitkomt is contact met overledenen en dat is het niet volgens mij. Wie kan mij helpen???

Weet jij het antwoord?

/2500

Mensen zien die er niet zijn is een symptoom van Schizofrenie. Tijdens een psychose ziet, hoort, proeft of voelt de persoon dingen die er niet werkelijk zijn. De persoon kan bijvoorbeeld stemmen horen die niemand anders kan horen, of dingen zien die er niet zijn. Je kunt er ook voor kiezen om het in de paranormale hoek te zoeken maar dat is mijns inziens zonde van de tijd. Dit zou een ontkenning zijn van de ziekte.

Aarden, aarden en nog eens aarden. Door te aarden wordt ze sterker en kan ze de deuren beter dicht houden, nu krijgt ze allemaal informatie binnen waar ze niets aan heeft, die alleen maar nog meer verstoord. Aarden kun je bijvoorbeeld met yoga, of lekker inde tuin werken (maar dan moet het geen winter zijn), of een andere sport. Lekker (rustig) met het lichaam bezig zijn. Laat haar iets kiezen wat bij haar past. Ze zal al snel de periodes dat ze gevoelig is voor deze beelden gaan herkennen en dan kan ze zorgen dat ze meer aard. Als ze sterker wordt kan ze ook beter leren omgaan met haar gevoelens, maar eerst aarden, eerst sterker in haar schoenen komen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100