Hoe komt het dat als je een nieuw onderwerp met iemand bespreekt, daar in no time een 2e x iets van hoort of ziet?

Je bespreekt een werk aangelegenheid of hebt het over een hobby of bedrijf, nieuwe onderwerpen, en binnen 24 of 48 uur zie of lees je daar weer iets over. Terwijl het voor die tijd jou nooit was opgevallen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Deze vraag lijkt op een vraag hier op GV van een tijdje geleden toen een man zei dat hij overal zwangere vrouwen zag sinds zijn vrouw zwanger was en daarvoor niet.
Het is heel simpel:omdat je er meer op let.
Dat geld ook voor jouw vraag,je let op de dingen die je bezighouden en het viel je dus niet op omdat je er toen niet oplette.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
Zo werkt het ook met auto's. Als je net een nieuwe auto hebt, zie je dat type plotseling overal rijden.