Hoe noem je iemand die alles eraan doet om gelijk te hebben?

Iemand die zeg maar altijd het laatste woord wilt hebben maakt niet uit hoe het moet maar tog wilt diegene het

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een lul.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
echo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
irritant.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommigen noemen die persoon Widar :P

Het beste antwoord

Een betweter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Een betweter?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Betweter idd, maar misschien past 'eigenwijs' ook wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IWAB
Ik weet alles beter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 die ga ik onthouden ik ken wel een paar IWAB's
Ha, die Feijenoord100;

Hoe een ander zo iemand noemt weet ik niet, maar ik noem zo'n figuur vaak een 'eigenwijs stuk vreten'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een arrogante bal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een wijsneus of een weetal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een eigenwijs.

Moet er altijd iemand gelijk hebben?
Volgens mij wel omdat volgens mij de hersenen niet in staat zijn om twee realiteiten te aanvaarden.
Uiteindelijk moet er altijd een keuze gemaakt worden van een standpunt dat wordt ingenomen.

Maar is het nu de persoon die aanhoudt, die het meeste macht heeft, .... die gelijk krijgt ipv de persoon die gelijk HEEFT? Volgens mij heb je gelijk als niemand je kan tegen spreken... [voorbeelden op GV genoeg].

Of zouden er twee realiteiten wel naast elkaar kunnen bestaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iemand die nodig in therapie moet, en bij mij terecht kan om aan zich zelf te werken :) Stuur maar door......

Mits het een hele grote rugbyspeler is en dit nu leest en dan heeeeeel boos wordt op mij.
Stuur m dan maar door naar mijn collega. Geef ik je het adres wel van!