Hoi. Mijn voorganger heeft helemaal gelijk. Als een cursus zo'n naam heeft, staat er meestal nog een woord na autonoom. Dat woord zegt dan waar het over gaat. Zoiets als autonoom onderhoud (een cursus waarin je leert zelfstandig onderhoud te plegen), of autonoom schilderen (een cursus waarin je leert zelfstandig/vanuit jezelf te schilderen), of autonoom-noem-het-maar-op.
Een autonoom cursus bestaat volgens mij niet.
Het gaat erover dat je iets (maar wat in jou geval?) zelfstandig leert. Misschien dat ze het hebben afgekort?
Een autonomiecursus bestaat misschien wel. Dat zou dan moeten gaan over hoe je meer zelfstandig/zelf denkend/ zelf beslissend enzo zou kunnen worden. Help ik je een beetje verder?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Annswers
12 jaar geleden
Ja dank je wel voor de duidelijkheid

Andere antwoorden (2)

Autonoom betekent zelfstandig en cursus zijn lessen van een bepaald onderwerp.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt mij een cursus die je zelf thuis kunt volgen, zonder hulp van een docent.